träningskort:)


Nu har jag haft min kund! En helt helt ny men hon har redan bokat ny tid:)

Ska snart ner till gymmet o köpa tränings kort o träna med min själsfrende Elin<3 Har inte haft det sen i våras så börjar blir dax nu faktiskt!
Åt lite innan min kund kom men nu kände man att det behövs lite energi innan träningen så åt en halv sån energi bar eller vad det heter o tänkte ta andra halvan efter men det är tveksamt för den var sjukt äcklig! Haha
Typ med russin o massa nötter, inte alls lika god som dom med choklad:P haha



Har planerat till tjejkvällen på slottet en hel del idag:)

Den 29e oktober kommer jag, Eva o Linus vara där. Jag med mina naglar, Eva med massage och Linus med Vemma - ett nytt komplett kosttillskott!
Det kommer att bjudas på en del tilltugg, lite vin eller ett alkoholfritt alternativ.
Jag kommer även att bland er som köper biljett lotta ut en valfri behandling, GRATIS!!!
Jag o Eva kommer att ha 10% rabatt på ALLA behandlingar som bokas under kvällen.
Linus kommer att ha med Vemma som man kan både prova och köpa.

Biljettpris: 50kr 
Minimum anmälda 20 pers!
Tel: 0738466847 el 0451-60456

Blijetter finns att hämta antingen i Hörby eller på Slottet i Sösdala:)



Nu kom Elin så det är träningsdax:)
Ha en bra kväll!
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Slelin

själsfrende <3

2009-09-10 @ 09:40:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0