En brud! :)


Är så himla glad för idag gick en nagelteknologs dröm i uppfyllelse:)
Jag hade en Brud!

Hon ska gifta sig på Lördag och innerst inne hoppas jag på att få se en bild på brudparet o ringen:P
 Såhär blev hennes naglar iaf, franska såklart:)




Sen fixade jag Maries i måndags med de nya teknikerna jag lärt mig i helgen
Krita och inbyggt glitter:)





/Love Tinna ♥

 

Postat av: Emma

Supertjusigt!! Har du något bra tips på hur man "bygger in" så att ytan blir slät när man bygger med glitter??! Kraam

2010-04-29 @ 09:44:21
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

så med krita o glitter vill jag ha det nästa gång. I en fin vårig färg. Så nu gav jag dig lite funderingar kan jag tro... inte i turkos som nu. Kan ju inte vara enformig...

2010-04-29 @ 12:38:49
Postat av: Tinna

Ja absolut vi får tänka ut något fint, tror redan jag har någon idé:) trivs du i det turkosa?

2010-04-29 @ 15:20:55
URL: http://allwayspink.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

jo jag tivs i det turkosa, men trivdes bättre med de rosa, det ska erkännas. Bra att du har en ide!

2010-04-29 @ 16:34:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0