ALLT!!!


Min egen data har gett upp eller iaf tagit sommarledigt verkar det som, den funkar inte iaf!
Därför kommer det upp en del olika saker från veckan här i samma inlägg..

Kan börja med de kunder jag haft:









Lite olika glitter kunder:)


Sedan hade jag ju ett par dagar som gick åt till att fixa till min lilla "Salong" hehe någran gånger på IKEA osv.
Blev iaf grymt nöjd med resultatet..


Gardiner har kommit upp, ett nytt bord (fast vitt), en ny skön kundstol och en hylla bakom där jag kan ha lite av det jag säljer:)


Och i morgon är det kursen så jag har suttit o gjort upp tester, planerat och packat hela kvällen!
Passade på att leka lite med gelen och träna handmålat för det är snyggt o roligt att göra men ganska svårt, tycker jag!
Svårt att ta bra bilder också men ni ser iaf:)






Här har jag gjort två som ska likna det Keit gjorde på mig!



Lite blommor:)



Sedan är det små blommor av mina små paljetter och en fjäril..



Fler handmålade fjärilar:)




Ska föraöka lägga upp ett par bilden från kursen också efter i morgon!
Natti Natti
/Love Tinna ♥

 

 

Postat av: Karolina

Guud vad fina! Nu vet jag vad jag ska hitta på nästa gång:)

2010-08-14 @ 10:07:38
Postat av: Sandra

Mysigt det blev! Var ju fint innan också iofs : ) Jag ska göra iordning mitt nagelrum här hemma igen också, saknar att ha ett här : )

2010-08-15 @ 08:47:52
URL: http://Http;//sandrutts.blogg.se
Postat av: Emma

Ja nu har jag kommit igång igen ett tag! Skoj :) Väntar på att få se bilder sen kursen du hade!!

2010-08-15 @ 10:14:52
URL: http://emmsonh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0