Naglar i norden


Sitter på tåget till sthlm och har precis läst senaste nummret av Naglar i norden, är helt lyrisk!! Jag vill ju prova allt:) Ni anar inte hur mycket man kan göra.. haha
Måste säga att det är min favorit tidning:)

Har små bestämt med Keit också att jag ska in om henne o shoppa loss lite i helgen!!
Har faktiskt alla nagelsaker med mig till sthlm denna gången för jag ska nog göra lite naglar på N:s mamma o syster om det finns tid:)


Det här har jag skapat innan idag:



Marie min härliga kollega var hos mig i morse:)



Sedan hade vi en gammal kollega från konsum-tiden haha, kul!



Sist OCH minst, faktiskt haha hade vi en tjej som älskar när det glittrar så vi fick ta så mycket som möjligt:)




Tack så länge!
/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0