P!NK


Idag har varit en super lång dag och ändå har jag varit kass på bilder..
Troligtvis för det har varit en fransk dag - då alla vill ha franska nästan haha

Började med 2 kunder här hemma i förmiddags, sedan 5 på salongen i eftermiddags varav två är mina älsta..
Tror knappt någon tror mig när jag säger att det är två systrar som är 88 och 95!! Det är såå kul:)

Tog en bild på ett par jag gjordei förmiddags med det nya rosa glittret:


Snart är det dax att bege sig in mot sängen:)

/Love Tinna ♥

 

Postat av: Sandra

Så jäkla snyggt med rosa!! :)

Och tack för dina svar, du är så snäll :) Tänkte åka in en timme tidigare imorgon och öva på lite glitter i akrylen, ska bli kul ändå :) Har precis fått veta också att många tydligen har samma problem med gelén i mitt märke, så jag kommer absolut att byta märke när som helst. Är ju bara några dagar kvar till provet, sen tänker jag bennemej byta. Hade jag vetat det här hade jag gått min utbildning för nåt annat märke. Goodnails kanske jag ska testa, och LE får man ju gratis, så jag ska nog testa flera olika så får man se vilket man tycker fungerar bäst :)

Kram!



2010-08-03 @ 07:29:50
URL: http://Http;//sandrutts.blogg.se
Postat av: Sandra

Så jäkla snyggt med rosa!! :)

Och tack för dina svar, du är så snäll :) Tänkte åka in en timme tidigare imorgon och öva på lite glitter i akrylen, ska bli kul ändå :) Har precis fått veta också att många tydligen har samma problem med gelén i mitt märke, så jag kommer absolut att byta märke när som helst. Är ju bara några dagar kvar till provet, sen tänker jag bennemej byta. Hade jag vetat det här hade jag gått min utbildning för nåt annat märke. Goodnails kanske jag ska testa, och LE får man ju gratis, så jag ska nog testa flera olika så får man se vilket man tycker fungerar bäst :)

Kram!



2010-08-03 @ 07:30:29
URL: http://Http;//sandrutts.blogg.se
Postat av: Emma

Herre gud, gör de förlängning el bara förstärkning el manikyr?! Vilka fräcka damer :)

2010-08-03 @ 12:38:10
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sjukt coolt=)

jag vill testa huhu

2010-08-03 @ 15:09:51
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Grodmamman

Så läckra naglar!:)

Tyvärr bor jag inte i närheten av dig, Lidköping, annars skulle jag gärna gå till dig och få naglarna fixade!

Kram

2010-08-03 @ 18:06:51
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Anonym

snälla, kan du inte skriva ut priser i bloggen?

2010-08-08 @ 20:32:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0