Stockholms naglar


Ja nu har jag börjat jobba i sthlm också.. :)

Haha eller nja men jag hade ju mina saker med mig till N så att jag skulle kunna göra naglar på hans mamma o syster, vilket jag har gjort idag!
Det verkade som de blev jätte nöjda och det är ju super kul:)

Tog ingen bild men hans mamma gjorde med glitter tippar i ett rost färgat jätte snyggt glitter och hans syster gjorde franska:)


Innan jag åkte med tåget svängde vi in om Keit så jag kunde inhandla lite småsaker..
Det blev påfyllning av mina oljor som luktar så himla gott, sedan ett uv-överlack med glitter i och ett utan, lite glitter, några piercingar och ett par fine liners:)

  

Bilden är tagen från Keit


Nu ska jag Nät shoppa lite nagelsaker tänkte jag, man blev så sugen när man kollade igenom tidningen Naglar i norden:)


/Love Tinna ♥

 

 

Postat av: Sofia

Jag är tim anställd så vissa månader jätte mycket andra inte:) Men ska nog göra upp nåt schema snart med bestämda dagar då jag är på salongen.



Kul med nya produkter:)

2010-08-22 @ 21:13:22
URL: http://salongthisnthat.blogg.se/
Postat av: keit

Tack för besöket .-) Bara att sno bilder helt ok .-) pözz

2010-08-22 @ 23:54:32
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0