Stress


Hade bara 4 kunder idag o ändå känns det som jag stressat ihjäl mig, hur går det ihop? haha
Började kl 9, sedan hade jag fått en ändring av tid så hade en lucka som tyvärr snabbt fylldes med kvitto skrivning o bankärenden! Två kunder till sedan varav den sista tog 3 tim.. så var ändå inte klar förrän halv 8 ikväll! Nu var tanken att jag skulle göra bokföring hos mina föräldrar ikväll men jag var för trött:p


Har iaf tagit två bilder idag för de andra var vanliga franska:


Jag gjorde ett par som jag tänkte skulle likna mina rosa fast i akryl, blev inte riktigt lika ju men ett ganska coolt resultat:)



Mitt nya rosa glitter lagt som ett V med svarta stickers och pärlemopärlor i blommorna!



/Love Tinna ♥

 

Postat av: Fiffs

svar: men älskling jag är så stolt över dig och vill att du ska veta det. tycker att du är så duktig på de du gör och längtar varje gång efter att komma tillbaka för att jag vill göra allt på samma gång.... du är awsome snäckan! på ALLA vis, inte bara naglar... du är en underbar vän. sådana som inte växer på träd <3

2010-08-04 @ 01:23:23
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Anna här, var och byggde naglar hos dig i måndags, i höör. :)

Tänkte bara höra vad du tar för pris på dina nagelbandsoljor. Min burk läcker nämligen, vilket jag inte märkt eftersom att jag inte haft naglar på ett par år, så den är inte så lämplig att ta med sig i väskan :p

Så jag skulle nästan behöva köpa ngn ny :)



Du kan svara här bland kommentarerna i bloggen, kommer kika in här fler ggr, eller bara maila. :)

2010-08-04 @ 20:18:58
Postat av: Anonym

kan du inte skriva ut lite priser på bloggen vad det kostar att göra vid dem?

jag skulle vilja veta vad de kostar att göra sånna rosa glittriga och vanliga franska!

2010-08-05 @ 17:41:14
Postat av: Linda

Vad duktig du är. :)

2010-08-05 @ 18:16:29
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Bara fint med mig, sj me?? Du har kommit igång ordentligt nu me naglarna - skoj skoj :)

2010-08-05 @ 21:51:57
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Tinna

Svar Till Anna:

Hej:) Ja det förstår jag! Jag har ju två olika, dem med olika dofter för 85:- o sedan en lite större som är lite mer neutral för 90:- Vill du komma in på salongen eller vänta tills nästa återbesök? du kan ju ringa eller skicka ett sms:)

Kramar

2010-08-07 @ 16:57:16
URL: http://allwayspink.blogg.se/
Postat av: Tinna

Svar anonym:

Jag har fått en del frågor om priser o så. Så kommer att lägga ut en prisista snarast:)

2010-08-07 @ 16:59:04
URL: http://allwayspink.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0