Bildbomb!!!


December = fullpackad månad!
Vilket säkert de flesta känner till så har inte hunnit uppdatera så här kommer en bildbomb innan julafton:)



Marika har packet naglar lagom över julen:)






Till vintern är mörkt snyggt så varför inte svart glitter!



Snart nyår, Sandra är först ut med raketer:)



Mina snö naglar just nu!



Stora o små glitterflar är glammigt såhär till nyår!



God Jul!:)







Jul och nyår så samma gång..



Stilettos till nyår är ju riktigt festligt



Sanne fick också snönaglar:)



Mer vinternaglar:)







Vitt glitter med handmålat spetsmönster:)



Nu är det Julafton snart och jag hoppas alla får en fin jul!
Till nästa vecka får ni nyårs uppdateringen:)



/Love Tinna ♥

Postat av: Alexandra

Hej, jag har följt din blogg ett bra tag nu, gud vad du gör snygga nagler!



Jag vill mer än gärna ha påbyggda nagler på nyår, men problemet är att jag är nagel bittare & kan absolut inte sluta bita..



Finns de då någon möjlighet för mig att bygga på mina nagler? kommer de bli snygg?



2010-12-23 @ 14:57:10
Postat av: Grodmamman

Önskar dig en riktigt God Jul!

Skulle fått julfräscha naglar i tisdags, men en elak bacill satte stopp för detta. Nu blir det nyårsfräscha naglar istället!:)

Kram

2010-12-23 @ 22:10:51
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Sofia

Snyggt, kul med mycket bilder :)

2010-12-28 @ 23:25:44
URL: http://salongthisnthat.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Tinna! Jag jobbar också med naglar och undrar vad du använder för att göra dessa detaljerade mönster. Är de med någon pensel eller hur gör du? Och var köper du detta någonstans? Mvh Sofie

2011-01-31 @ 13:37:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0