Tänk om...


. . . din chef skickar ett sms till dig på kvällen runt sådär tio tiden att

hej du behöver inte jobba i morgon du kan vara ledig utan betalning.
Vad tycker du om det  ? Inte så kul eller hur ?  . . .
**
Det är det som är nackdelen att vara egen i min branch. Jag har 24 h avbokning
och det är väldigt kort tid. Man vet aldrig när man jobbar, hur man jobbar för folk
bokar av,bokar om osv hur som. Nu låter jag som världens klago kärring men jag
vet inte hur man ska förklara så andra ska förstå ?
**
När jag var nagelkund kan jag inte komma ihåg att jag bokade om mina tider
hej vilt. Kanske har det hänt nån gång men när jag bokade en tid då planerade jag hela
min vardag efter det för jag hade ju bokat in mig. Att komma på dan innan oi jag kan inte
då har annat dykt upp är inte ok. Det blir jag ledsen över. Här har man reserverat tiden
långt i förväg och själv inte kunnat planera nåt för mina kunder är nr 1. Och så baaam så
kommer det ett SMS.
Jag tror att det är en av orsakerna till att många nageltjejer slutar man orkar inte i längden .-(



Läste detta på Keits blogg och kan inte mer än känna samma sak emellan åt..
Tänk på det såhär inför jultider:)


/Love Tinna ♥
Postat av: sanna

Hej! Vad fina naglar du gör :)

är själv nagelteknolog så det är jättekul att kolla på andras idéer och resultat. Kram

2010-12-06 @ 12:04:43
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: keit

Absolut tjejen det går så bra så. Och tack för den fina kommentaren .-)

Kram Keit

2010-12-06 @ 21:57:38
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: sanna

har en blogg (nailforceone.blogg.se) är så himla dålig på att lägga ut bilder, för jag har ingen riktigt bra kamera. Hoppas du haft en fin dag :)

2010-12-06 @ 23:01:08
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va kul : )

Jag ska få prova på deras nya gelé den tionde januari. Är inte så nöjd med mitt egna märke, så jag hoppas detta lever upp till mina förväntningar. Är jätte nyfiken på uv-akrylen också :) Får se när dom skulle ha en kursdag för den också :)

2010-12-06 @ 23:01:15
URL: http://Sandrutts.wordpress.com
Postat av: Anna Svensson Crona

Det enda som skulle få mig att avboka är om Axel hamnar på sjukhus då får han gå före. Annars ser jag fram emot att komma till dig o få se vad det blir som byggs upp. Blir alltid så fint.



Ja juligt ska det då bli för min del också, men hur??? Rött och ???

2010-12-07 @ 21:16:30
Postat av: Tinna

Anna:

Rött och något snöigt?:) kanske inte grönt eftersom du har det nu:)

2010-12-08 @ 21:40:54
URL: http://allwayspink.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0