Weekend..


Den har helt spenderats i mitt lilla nagelrum:)
När jag inte kunde åka upp till Keit på VIP dag så får jag ju träna o öka inspirationen här hemma.. hehe

Det började med att jag har beställt ett vanligt vitt skal till min iPhone på tradera för att sedan fixa till det:



Lät fantasin flöda o skapade en blomma över baksidan:)
Blev himla snyggt och annorlunda! Nu kommer ingen ha ett lika dant skal som jag;)



Det blev ganska platt så det är inte alls i vägen heller!!

Nå vad tycker ni?


Här satt jag o pysslade, drack glögg, käka peppakakor o lyssna på julmusik haha





Blev lite andra saker också:



Övade först på en tipp innan mobilen:p



Fick lite inspiration och var tvungen att pröva lite spetsmönster:)






Trendy nail wrap kan se ut såhär på tippen... Snyggt!!



Folie på tipparna är ganska glammigt eller hur!!?






Mr. Snowman är även han precis som det mesta andra handmålat:)



Den som till en början blev ett misslyckat försök till ett annat utseende blev sedan den bästa..
Julklappsnaglen:D




De naglar jag gjort här ovan är några i gelé o några i akryl:)


Det är gigantisk julstämning på alla naglar just nu, så Hiiiiimla mysigt! Hoppas på att få göra många juliga även denna vecka:)
Fler bilder kommer i dagarna!


/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0