Fredags fint


Fick hem lite nya stenar, glas pärlor o stickers idag så nu när jag satt o packade upp fick jag en ny lätt dekorations idé om man bara vill ha något litet, stilrent o skit snyggt om jag får säga det själv:)
Några av stenarna jag beställt var multi silvriga så de skimmrar i alla färger och är mina favoriter.
De är dem som sitter i mitten av stjärnan som är målad i två olika silvriga lack men det syns tyvärr inte på bilden..

Tog några olika foton, hur svårt som helst själv men här är iaf ett som man ser vad det är..



Vad tycks?



/Love Tinna ♥

 

Postat av: Karolina

Hej! Jag undrar bara hur mycket det kostar att bygga på?

2010-02-27 @ 10:41:13
Postat av: Anonym

jaaaa:D jag hör av mig snarast;D

2010-02-27 @ 19:56:17
URL: http://eweman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0