Massor med nyheter!


Nu har det gått alldeles för länge sedan jag skrev sist och jag tror ni väntat på att något ska hända för det syns i statistiken!:)
Som sagt är inte datorer inte min grej egentligen och jag betalar i princip bara räkningar när jag startar den men jag ska försöka att komma igång igen o uppdatera er med bilder o lite andra news..

Just nu händer det väldigt mycket för mig, jag har nämligen tagit tjänstledigt från mitt jobb helt och ska bara bygga naglar i massor!:)
Från o med den 23/2 finns jag hela dagarna bara för er som vill få fina naglar.

Kommer att ha ett erbjudande för alla nya kunder mellan 23/2 - 23/3 som innebär 10% på valfri behandling + GRATIS DEKORATIONER!
gäller ej glitter.
Ring 0738 466 847 för tidsbokning eller frågor!
Alla är välkomna för här finns något för alla!


Har haft en hel del att göra över jul o nyår måste jag säga
så här ska ni få lite smakprov på vad jag gjort




 

 

 


God natt och trevlig helg:)



/Love Tinna ♥

 

 

Postat av: Linda

Hej igen



Jag trodde faktiskt inte du kom ihåg mig hehe. Jo jag har en syster men hon är 7 år yngre och bor i Malmö ;)

Tränar du ofta i Hörby? Jag är där varje dag :)



Byggandet går så där. Slutade ju på salongen och kör bara hemma nu.

Det går bra för dig läser jag. Jättekul :) Sitter du hemma?



Kram Linda

2010-02-12 @ 08:17:44
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: keit

Men inte har du berättat att du har en blogg eller har jag missat det helt ? Aja bajja ha ha kraaam

2010-02-19 @ 00:08:31
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0