Semester erbjudande!!



Nu tycker jag att det är tid för ett semester erbjudande till alla nya kunder:)
Ni får 10% rabatt på alla behandlingar + GRATIS dekorationer (gäller ej glitter) under veckorna 28-31, alltså 12/7 - 8/8.
Passa på att få fina naglar, bryn eller fransar nu under sommaren!
Ring 0738 466 847 för tidsbokning eller frågor:)


/Love Tinna ♥

 

 

Postat av: Marlene

Heej snäckan!



Hoppas allt är bra med dig.



Vad duktig du är med dina naglar, fina bilder :)



Det är tänkt att jag snart ska utbilda mig till hudtherapeut och som du vet är jag makeupartist. Vad sägs om att öppna ett SPA/salong med en nagelteknolog (du) en frisör (Natalie) och givetvis spatherapeut/makeupartist (jag!) om några år? Yeah baby ;) Man kan t.e.x ha brudpaket med brudsminkning, håruppsättning och naglar.. Eller sommarpaket med hårklippning, du fixar fräscha naglar och jag kan ge en bodyskrubb eller ngt.. Det finns mååånga olika paket man kan hitta på till olika årstider, högtider och tillfällen.

Kramar Marlene

2010-07-07 @ 22:45:27
Postat av: Jessica

Hej,

10% låter ju toppen...jag tänkte jag överraska dottern ifall hon kanske vill ha "nya naglar" till skolan börjar om några veckor. Vad kostar det??



Hälsn Jessica (som gick samma "starta-eget-kurs" som dej i Höör) :)

2010-07-27 @ 14:33:48
Postat av: Johanna

Vad kostar naglar? Hittar ingen "prislista" på bloggen, du borde lägga upp en! =)

2010-08-04 @ 16:00:08
URL: http://monkemire.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0