Summer nails


Har uppdaterat jätte dåligt senaste veckan jag vet, men nu kommer allt:)

I måndags hade jag min reskamrat från Australien!


Vi gjorde franska men byggde in lite lila strån:)



Sedan hade jag vickys syster som precis som jag, looove rosa!






Franska med lika dana flarn som jag fast i rosa o turkost med pärlor i samma färger också:)


Här hade jag Marika som skulle på Brolles konsert och ville vara riktigt sommrig!


Lila glitter med rosa skimrande flarn på alla!


Nästa var en semester firare som ville ha lite färg..


..blev ytterligare en lila:) Silvriga glitter linjer i smilet.


Till slut har vi tävlings vinnaren!


Franska i gelé:)



I morgon ska jag lägga in en ganska annorlunda sak jag kommit på;)

/Love Tinna ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0