TÄVLING!!!


Nu är det äntligen dax för tävling #1..

Jag lottar ut ett gratis set gelé naglar! (Kvittar om du har byggda redan eller det är första gången)
Det är helt valfritt om man vill ha franska, naturella eller dekorationer till TUUUSEN:)
ex:




Det enda ni behöver göra är:

Du skriver en kommentar om varför du vill vinna, glöm inte kontakt uppgifter som mailadress eller blogg. 
Ett plus är om du gör ett inlägg på din blogg (om du har någon) och länkar till mig:)


Avslutas 4/7 00.00


/Love Tinna ♥

Postat av: Sandra

Jag tar bara betalt för materialkostnaderna 350 kr för fransk å 400 för glitter. Det enda som skrämmer mig lite med att hyra in mig är att alla salonger här i Göteborg konkurrerar ut varandra, och med mitt dyra material känns det inte som att jag kommer tjäna något på det. :( dom skrev att jag skulle ta 595kr för nytt set tror jag. Och så ville hon att jag skulle kolla upp Lily Nails, och det var billigt. Men jag vet inte hur bra det är? Jobbigt, haha!



Jag vill ju va med å tävla!! Vart bor du? Haha!



Hyr du in dig? Svårt med eget företag, bokföring osv?

Kram!

2010-06-24 @ 07:24:12
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Sandra

Då ska jag va med å tävla. :D

Jag vill vinna, eftersom jag är så kass på att göra naglar på mig själv, och har ju följt dig ett par dagar nu och ÄLSKAR dina dekorationer. Jag vill ha! =) Tycker att det är viktigt när man jobbar med naglar att ha snygga naglar själv, så de hade vart toppen!



Ska självklart länka. =)

2010-06-24 @ 10:08:56
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjejen med de gula glitternaglarna, tränar hon i Hörby?? Såg nämligen en tjej på gymmet igår med likadana naglar och jag tänkte på dig direkt så klart :)



Trevlig Midsommar.



Kram

2010-06-24 @ 12:49:46
URL: http://www.rottislyan.com
Postat av: Sandra

Glad midsommar!!

2010-06-25 @ 13:10:35
URL: http://Http;//sandrutts.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har så länge velat ha naglar!

Och jag tycker verkligen om dina fina naglar och dina dekorationer.

Det ser verkligen ut som att alla dina kunder är nöjda med dem:)

så hade varit roligt att vinna :)

tycker även att de hade varit fin med sommarnaglar nu & gillar dina starkt :)

2010-06-28 @ 17:48:27
Postat av: my

Jag vill vara med och tävla.

Jag vill vinna eftersom jag tycker om att ha låna fina naglar och jag tycker dem du gör och dem jag har sett på bild är väldigt fina, du har många olika sorter med olika färger och olika dekorationer och det finns något för alla, liten som stor, det är alltid fint. Och jag har följt din blogg nu i ungefär en vecka och jag tycker det är kul och titta vad du har hittat på för något fint, det är kul och titta vad du har gjort för någr.a.

Det hade varit roligt och vinna :)

Mysan

2010-07-01 @ 21:37:58
URL: http://mysanpalm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0