Välkommen sommar:)


Nu har verkligen sommaren kommit:) Kan man bli mer än glad? Jag ska bara ha shorts på mig idag, härligt.

Igår var jag så trött efter jag slutat så började på att blogga men gav upp o körde o handlade godis istället haha..
Men nu kommer lite bilder från igår:)

På morgonen gjorde jag ett par söta franska men sen skulle jag ju iväg o få mina egna fixade (kommer snart bild)
Sedan hade jag käraste Elin 1:)




Sedan fick jag göra franska med blommor, är inne i en sån period nu:)






Gjorde några andra franska igår också..
Nu ska jag köra o hämta matrial innan mina kunder kommer:)

Ha en fin dag
/Love Tinna ♥

 

Postat av: my palm

Hejsan, gud vad fina naglar du gör. Vad kostnaderna hos dig ? och var gör du det ?



Mysan

2010-06-28 @ 22:03:38
URL: http://mysanpalm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0