Allt på en gång!:)


Nu har jag en vecka fullproppad med kunder framför mig, och det ska bli så sjukt kul:) Världens bästa att få göra det man vill!
Börjar öka en del på salongen också vilket är jätte skoj!
Här kommer Marikas från i fredags:


Lite allt möjligt iblandat haha, tex stjärnorna som är lite extra:)


och Sannes från idag


Inte jätte bra bild men hon har vita glittertippar som runnit på ena sidan iaf:)




I morgon kommer en kompis som jag inte träffat på jättelänge så det ska bli väldigt kul!
Kommer nog bli en del bilder osv denna veckan när jag har extra mycket att göra:)

Tog mina sista 4 månaders tjänstledighet idag också för att kunna satsa helt på företag och naglar.



Vi hörs i morgon
Natti Natti ♥

 

Postat av: Emma

Tjusiga naglar (som alltid)!

"marikas naglar" - lägger du först svart smile då & sen glitter & sen de rosa el i vilken ordning?! Blir så himla fint!!

2010-03-23 @ 07:42:36
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: djustd

jätte fina! :)

2010-03-23 @ 12:00:46
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

o på fredag ska du få jobba rejält... mina naglar är inte roliga... 4 dygn på barnsjukhuset med lilleman har satt sina spår.... Jag vill ha dem babyrosa o vita... går det tror du?

2010-03-23 @ 14:55:52
Postat av: Tinna

Svar till Anna:

Härligt då ska du bli riktigt fin! Hoppas det är bra med lilleman.

Hur menar du med babyrosa? mer intensiv rosa nedanför det vita?:)

Allt går om man vill!:)

2010-03-23 @ 19:29:31
URL: http://allwayspink.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

Axel är bra igen, men riktigt kritiskt ett tag.

Funderade på om man kan göra inte alltför skrikig rosa på topparna (istället för vita) o vita blommor eller något?????? Men vi får fundera tills på fredag.

2010-03-23 @ 20:41:11
Postat av: Tinna

okej men det var skönt att höra!

Aha och då är jag med:) jo visst kan vi göra det! Har en del att välja mellan så där är nog något som blir bra:) O blommorna kan vi göra på många olika sätt, ska bli spännande:)

2010-03-24 @ 10:07:04
URL: http://allwayspink.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0