Pysselkväll ♥


Ikväll har ingenting blivit som det skulle..!
Jag var och träna sen började jag må dåligt o Sanne som hade kommit till mig för vi skulle ta en kvälls promenix fick ta hand om mig istället o laga lite mat:) Världens bästa vän! Sen kom Fiffi med samarin till mig.. och vi
som skulle ut o gå, blev det inget med utan det hela slutar i världens mysigaste pysselkväll vid mitt nagelbord!

Fiffi som ska på balen och tar studenten nu till våren måste ju ha fina naglar och vi har en riktigt bra grund idé till det som vi har spånat på en del redan men ikväll blev det träning på riktigt! Gjorde några olika prover och sedan får vi tänka över om något ska ändras osv.
En riktigt ANNORLUNDA, SNYGG och SÖT dekorations idé! Fint matchande till hennes klänning:)
Jag kan säga så mycket som att i grund och botten är dom som franska men med en hel del specialitéer, vill inte avslöja mer eller visa bild för hon vill ju ha sin idé för sig själv;)

Är det någon mer som ska på bal eller tar studenten och vill ha extra snygga naglar så hör av er!
Det är dax att börja boka in tider redan nu, så ring mig på 0738 466 847


En liten del av resultatet från pysselkvällen..


Mina rosetter:)


Sannes designer:)




/Love Tinna ♥

 

Postat av: Fiffi

rosetterna va riktigt söta :D och sanne har ju verkligen talang inom det!

<3<3

2010-03-11 @ 10:25:13
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sanne

va fina dom blev hjärtat:) ja visst har jag det fiffi =) <3<3

2010-03-12 @ 09:49:05
URL: http://saaane.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0