Fredag igen?


Gud vad tiden går! Det var ju nyss måndag och en hel vecka till fredag?
Haha känns som man börjar bli gammal när man säger så:)
 
Nu har jag haft min första kund (en student) och nu ska jag ner en sväng i byn o göra lite ärenden. Banken bla. redan dax att betala räkningar också.. Inte lika kul!

11.30 Kommer nästa, Caroline:) Ska bli kul att ses!
Sedan har vi Fiffi som pratat om detta i flera veckor och på henne ska ni få en före och efter bild där man kan se vilka underverk som kan göras:)
Två till efter henne ikväll så det är verkligen en full dag! Det gillas, jag gillar att jobba.



/Love Tinna ♥

 

Postat av: Fiffsi <3

hhahaha! hemska bilder dedär före-bilderna, haha

2010-05-28 @ 17:18:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0