Misstakes..


Nu är vi i full gång med flytten och snart kommer jag få ett helt eget rum för nagelkunderna:)
Ska bli riktigt härligt!

I morgon kommer fler bilder från slutet av veckan, sedan så snart mitt rum är klart ska ni få se hur mysigt det blev:)

Hoppas ni har en mysig helg,
själv har vi fått flyttstäda den nya lägenheten för dom gamla hyresgästerna hade inte gjort ett skit.. Suck!!
Sedan hade jag sagt till N♥ att mina sängar var 2st 90 sängar fast det var 2st 80 så det blev fel när vi skulle lägga i dem i den nya sängramen:p Därför har vi varit på jysk ikväll o köpt två nya sängar..Haha! Dom gamla (som inte är så gamla) ska säljas om någon är intresserad?:)
 Blev en hel del annat också! Just nu sitter vi o kollar IKEA för dit bär det av i morgon.


/Love Tinna ♥

Postat av: Sanne

Det kommer bli skit bra hjärtat. Men förstår verkligen att de blev lite jobbigt. Hur känns det nu då? <3

2010-10-11 @ 09:35:24
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Abby

Kan du inte visa hur det blev i nya lägenheten? Är åtminstone jättenyfiken på nagelrummet :)

/Abby

2010-10-14 @ 18:33:10
URL: http://abbylarsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0