Annorlunda!?


Idag har jag varit hela dagen på salongen:)

Haft många trevliga kunder o en allmänt härlig dag fast jag typ inte kunnat sova på två nätter o börjar bli förkyld.. hehe.

Hade bla tjejen från Landskrona som Ann-Louise från Vackra Naglar skickade till mig, en kollega, en gammal vän till mina föräldrar osv.

Här är några bilder:



En grön blanning som vi fixade med svarta stenar:)



Franska med pärlor på!



Genomskinligt glittrande och en dödskalle:)



Sedan var jag tvungen att pröva ögonen som jag haft ett tag och skulle såklart göra en rolig sak av det, så efter lite diskuterande med Sanne så kom vi fram till att mitt långfinger skulle se ut såhär haha..



Man måste hitta på något tramsigt som ingen annan har gjort ibland:p
Ögat är inbyggt i det vita (ett sånt i plast där den svarta kulan rullar runt där inne) sedan är det andra handmålat:)
Vad tycks?



Med det säger jag god natt!
/Love Tinna ♥

 

Postat av: Angelica

Hehe, ögonnageln blev häftig, verkligen annorlunda!

2010-10-07 @ 20:27:37
URL: http://mygganangelica.blogg.se/
Postat av: keit

cooolt med ögat .-) Har också köpt dem men inte hunnit skapa nåt ännu. Man ska bygga in allt bygga in går ha ha ... pözz

2010-10-10 @ 23:55:54
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Tinna! det var verkligen superlängesen vi sågs! det måste hända ngt snart! cool den med ögat.. det första jag tänkte på var svamp bob 4kant.. gör en sån! ;) kul med nya killen och flytten och allt. du kan ju höra av dig när du känner att du har bättre tid och träffas! förstår att det är mycket nu. kram emelie borggren

2010-10-20 @ 17:30:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0