Flyt..


Måste bara säga att jag blev glatt överraskad igår när Ann-Louise från Vackra Naglar i Sthlm ringde mig och undrade om hon kunde skicka en kund till mig som gått till henne förut:)
Trevligt med kollegor:)

Tjejen bodde i Landskrona och jag är verkligen förvånad över hur långt vissa kan köra för naglar:)
Har kunder från Linderöd, Kristianstad, Hurva, Löberöd, Malmö, Eslöv, Sjöbo och Vittsjö är de jag kommer på nu! hehe


Nej nu ska jag fortsätta med mina egna innan kunderna kommer, fick ett flipp igår och bestämde mig för vanliga franska.. JAAA JAG VET!!:)


/Love Tinna ♥

Postat av: Anonym

Även från Tollarp, är väldigt nöjd!

2010-09-28 @ 15:45:25
Postat av: keit

Världen är liten .-) Hade ju dig på min hemsida det är toppen att ha så då kan man tipsa om varann. Hade kurs i fredags en vän till dig var med såååå kul .- ) kramiz från sthlm

2010-09-29 @ 23:19:54
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Abby

Ser fram emot bilderna :)

/Abby

2010-10-02 @ 14:54:57
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Har sett bilder på Sofie Eklöws naglar på fb, tycker dom är skitsnygga! Vad kostar det att fixa naglarna hos dig och vad använder du för "material" eller vad man ska kalla det? / Rebecca :)

2010-10-02 @ 22:45:37
Postat av: keit

Japps tror jag ska ha en om tre veckor .-) steg 2 vad tror du ?

2010-10-04 @ 22:31:42
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0