Inspiration??


Denna veckan har varit väldigt dålig när det gäller min inspiration.. Konstigt nog med tanke på att jag sitter här o känner mig himla sugen på att skapa naglar:)
Säkert bara därför har jag haft ett antal som har sagt "du får fria händer" (precis det man alltid vill höra) vilket känns himla kul för då har ju mina kunder förtroende för mig men ändå typiskt när man har så dåligt med ideér!!



Kan ha med att göra att jag inte beställt så mycket nytt på sistone.. Men det börjar bli dags nu faktiskt! Saker som bla piercingar har nästan tagit slut för det har varit så populärt!
Har tänkt ta hem lite dekorations lack också till försäljning för kunder. Vissa tycker ju det är jobbigt med utväxten under smajlet så då kan man bara måla i tex en silverlinje:)
Mina underbara doftoljor från Nail selection börjar också ta slut!



Här har vi bla en piercing i lillfinger nageln:)



Stora o små glitter flarn som dekoration



Lite dålig bild men det är ett mörkare grönt glitter som tonas ut i ett ljusare:)



Lite handmålade linjer..



Lila o vitt glitter sedan handmålat



Ljust lila glitter nerdraget med handmålat på..


Som ni märker är det mycket lila nu till hösten:)
Så snyggt och passande. Plus att ingen nyans är lik den andra så det blir personligt!



/Love Tinna ♥

 

Postat av: Anna Svensson Crona

jag vill ha röda naglar! Så kan du fundera till den 5:e hur man skulle kunna göra.

2010-09-26 @ 12:44:49
Postat av: Sanna

Du gör så sjukt fina naglar! :D Synd att jag inte bor i Skåne så du kunde fixa mina :/

2010-09-27 @ 17:06:28
URL: http://helenasanna.blogg.se/
Postat av: Galina

Så fina naglar! =)

2010-10-03 @ 18:27:06
URL: http://galiiina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0