Brunt..?


Idag har jag testat ett nytt glitter.. Har faktiskt inte ens haft brunt innan men det var riktigt snyggt:)






Vad tycker ni? Passande till årstiden också:)

/Love Tinna ♥

 

Postat av: Sofia

Ja, har en jätte trevlig tjej som är spa terapeut, får se om jag tar in någon mer också :) Har du hittat nån ? Kram

2011-01-12 @ 08:43:15
URL: http://salongthisnthat.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson Crona

ja varför inte.!?



Själv blir det nog samma som sist (trivs jättebra med mina) eller så blir det en färgsprakande a la jag vet inte men FÄRGER!!!! Vi får se. Fast ska direkt på möte efter dig o träffa människor jag inte träffat innan så kanske de får vara lite neutrala? Om jag säger beige tror du på det?

2011-01-12 @ 19:39:33
Postat av: Hanna

Hej, tack för alla fina tips idag på Studio Harmoni, vilket märke var det nu igen du använde? Glömsk som man är, ikväll hade jag en kund som jag fick göra dekoration på, så himla roligt :)

Ha det så bra // Hanna

2011-01-12 @ 23:20:17
Postat av: Cornelia

Snyggt :D

2011-01-15 @ 18:30:56
URL: http://blondesa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0